wtorek, 21 sierpnia 2012

Różne komiksy z 1D

Hejka wszystkim. Tu druga z adminek. Jestem Natalia, 13 lat woj. lubuskie ;3 Pokażę wam kilka (nie naszych) komiksów. Niedługo pojawią się nasze komixxy, ale póki co pracujemy nad nimi. :3 Chciałam wam również przypomnieć, że własne pomysły lub już gotowe komiksy możecie wysyłać na adres welovesonedirection@wp.pl.Możecie wysyłaś je anonimowo jak i poprosić nas, żebyśmy napisały to co chcecie np. imie, twitter czy cokolwiek.
 UWAGA!: Po wysłaniu nam pracy zezwalacie nam dodać je na tą stronę.
Przejdźmy do notki. jest tu kilka komiksów które znalazłam na necie. Jest tu większość po angielsku więc spróbuję wam mniej więcej przetłumaczyć xd


Lou:Kevin!!!!
Liam:Toy Story!!!!
Harry: Kotki!!!!
Niall: Nandos!!!!
Zayn: Czemu ja rozmawiam z tymi ludźmi. (dla mnie bardziej by pasowało "z kim ja się zadaje", ale ok xd)


Reakcja Harre'go w wywiadzie z (rodzącym się czy coś xd) dzieckiem:
--------------------------------------------------------------------
I  tu jak Nialler:

Też tak macie?: 
To znalazłam na facebooku, jest to komixx z jakiegoś bloga. Jeśli są tu autorki tego komiksu to bardzo przepraszam za dodanie tego. Z góry informuję, że nie wykonałyśmy tego komiksu.

Ps.Nie mam nic do Elki, ale komiks świetny :D



Jest to na tyle. Dziękujemy za wejście na tego bloga. Zachęcamy także do głosowania "Kogo najbardziej lubicie z 1D?" po prawej stronie oraz komentowania, żebyśmy miały jakąś no.... nie wiem xd zachętę do  pisania czy coś xd Póki co przez jakieś 2 kolejne komiksy będziemy spamowały różnymi naszymi słowami (czy czymś tam xd). Potem gdy będziemy miały wam coś do powiedzenia zrobimy oddzielną notkę.

~Papa ;* Niallerowa x :)

1 komentarz:

  1. fajny mi się bardzo podobał o tym " z kim ja się zadaję" :D

    OdpowiedzUsuń