piątek, 24 sierpnia 2012

Prośba.

Hejka. Jest to osobna notka. Więc tak.. od czego tu zacząć.. xD Em.. nie wiemy czy chcecie oglądać tego bloga, ile osób na niego wchodzi i wgl. Bo jeśli robimy to na darmo to się za bardzo nie opłaca, więc bardzo prosimy, żeby osoby które czytają/oglądają tego bloga napisały komentarz. Kilka stronek na facebook'u udostępniło naszą stronkę, za co wam bardzo dziękujemy (:3), ale chciałybyśmy podsumować ile osób naprawdę tu wchodzi. Wszystkich czytelników prosimy o dodanie komentarza. Dzięki.

A tak na koniec może nasze paczadła :D Jeśli to wesze oczy (oko xd) kom! xD




~Niallerowa x :)/Mrs.Styles

3 komentarze:

  1. Ja z wielką chęcią wchodze na wasz blog. To jest najlepszy komiks jaki czytałam i mam nadzieje ze bedzie ich wiecej. Prosze nie usuwajcie bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam i kocham te komiksy :3 nie usuwajcie bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja codziennie wchodze na waszego bloga , proszę nie usówajcie . Piszecie códowne historyjki ; 3 . Nie róbcie tego : ) !

    OdpowiedzUsuń